2014. március 25., kedd

imádni való :D

Fenomenális érzések a hétvégén :
1, az öcsém azt kérdezte szombaton, hogy én mit keresek itthon, és mert itthon vagyok ő nem nézhet a gépnél mesét miatta. ( ha kérik odaengedek bárkit)
2. az öcsém megmondta mikor vasárnap a munkából hazaértem és bevettem 1 C-vitamin tablettát, hogy én csak mindent eleszek előlük .
3. Hétfőn nem volt meg az SD kártyaolvasóm, és mivel  nem ott volt ahol tudom ,hogy hagytam megkérdeztem a családom ki tette el. Senki nem tudta.. persze a dolgozatra készülni szerettem volna óra előtt , de mivel nem tudtam felmásolni az anyagot, a telefonom kártyájára, ez ugrott...
4,Hétfő délután , miután hazaértem, egyből az fogadott én mekkora 1 szarkupac trehány ember vagyok , mert ilyen kupiban nem is csoda , ha nincs meg semmi. (tény rendetlen vagyok a papír zsepiket elöl hagyom az asztalomon ahol nem látja senki és elérem egyből ha kell. )
és apám hozzám dobta az üvegem az ágyam alól hogy ez már sok... Náluk sincs olyan hatalmas rend...
5, Kedd Folytatják...
és élvezem ,hogy csak én vagyok  a hibás. Tény vannak hibáim nem is kevés de asszem ennyire talán nem szolgáltam rá :D

Szóval GG :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése