2013. december 30., hétfő

Ünnepi összefoglalás

Összességében nagyon jó szünetem van, tudok végre piheni (majd megszakadok később  tanulásban) 
Karácsony a családdal telt , egész békés és jó hangulat volt szerintem. Karácsonyi ajándékok szerintem nagyon jók voltak. 
Az ünnepek után volt a legjobb 2 napom ebben az évben , elmentünk a párommal és néhány barátaimmal megünnepelni a szülinapom (jó utólag XD) , pizzáztunk, és utána kijött végre hozzám a párom ,és együtt aludhattunk, meg pihentünk ,és másnap délután vittem csak haza . 
Mielőtt pizzázni mentünk ,délelőtt  karácsonyoztunk a párommal :) nagyon eltalálta az ajándékaim :) kaptam 1 bögrét ami kifejezetten teázásra való (nem töltök fel képet ,mert épp iszok belőle :D ) , aztán csokit, meeeg valami fergetegesen aranyos plüss FARKAST *.*

a világ legcukibb plüsse *.* ( omg én aranyosnak találok valami vattaizéhozémiacsodát?! :D )

Apropó megvan a jogsim féljenek az utakon akik közlekednek :DDDDDDDDDDD


Köszönöm az idei évet mindenkinek aki jó volt hozzám!Minden jót  továbbra is mindenkinek! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése