2013. november 4., hétfő

pötty,pötty,pötty....

Nos a szintvizsgám sikerült. (már régebben , csak lusta vagyok blogolni, nem életcélom)

Hiányzik a barátnőm, és nincs jól, de valahogy nem aggódom ,mert tudom ,hogy ilyen elpusztíthatatlan szerencsecsomagom van, akit jobban szeretek mindennél ( igen szeretlek nagyon, és igen hülye vagyok szokás szerint , éés remélem nem bántódsz meg , ééés igen szeretlek nagyon :) )

Most pedig jöjjön valami ami régebb óta ki szeretne jönni a fejemből

... a mezőn ültünk ahol ,mindig összefutunk, már ha ezt annak lehet nevezni.
- Mond , mi a gond. - mondta Marco szokás szerint az unatkozó ,és egyszerre világfájdalmas arckifejezéssel .
- Szokásos , hiányzik, meg az élet nehéz , - váltottam én is világfájdalmas arckifejezésre - de rajtad érződik valami furcsa szag , olyan nő szagod van de nem emberi , jól tippelem? - kezdtem egy széles vigyorral a fárasztását.
- Mondtam már ,hogy felkoncollak? - majd felállt és elém lépett.
- Szokásod, és azért tudod jelenlegi helyzetemben se 5 perc alatt végeznél velem . - húztam szélesebbre a vigyorom.
tovább már ő sem bírta elnevette magát .
- Tény találtam valakit magam mellé, ha jól rémlik ismered a fajtáját is régebbről - fordította komolyabbra a beszélgetést a barátom.
- Na ki vele. - komolyodtam el én is .
- Szukubusz .
Nevette el magát végérvényesen az arcom láttán ,miután kimondta ezt a szócskát, hamarosan a kezdeti meglepetés után én is a földön fetrengtem a nevetéstől (rossznak nem mondható emberi szokás a röhögő görcs )
- Szóval , az emberek a egymás és saját hibáikból tanulnak , már ha tanulnak... Te viszont lehülyézel engem , és duzzogsz , rám fogod az unalmad - kezdtem egyre komolyabb arcot erőltetni magamra - ,mert én kipróbálom kicsit a halandó létet, erre te összejössz egy nővel aki az életenergiádból éldegél? Tényleg ,most így belegondolva nő ,vagy férfi? Nem kéne asszociálnom egyből a nemekre . - pukkant ki belőlem a megjegyzés. (ha már egyszer úgyis annyit szidott)
- Kezdhetjük stopperolni , mennyi idő míg felkoncollak ? - váltott komoly hangra, majd felnevetett ismét - Nő ,igen , valamint halhatatlan vagyok miért ne lenne muris? Pont te aki halandó lettél tudhatnád nem? 
- Azért gratulálok , most már nem szidhatsz a hülyeségem miatt ,legalább olyan hülyeséget csinálsz te is . - sandítottam rá ,miközben Marco visszafeküdt a fűbe . - azonban ,a szukubuszok nem igazán ezen a síkon mozognak ,ritka kivétel amikor igen .... 
- Hát nem is ezen a síkon akadtam rá - szakított félbe a mondatomban - ,és igen tudom mire akarsz kilyukadni : " Hogyan foglak akkor védeni ,ha valami erősebb jön ide ? " .Hát egyszerűen ! - mutatott a mező végébe , ahol a széltől mozgó bokrok közül egy farkas formájú jelenés jött elő .
Csodás kék színben pompázott , egyszerre volt tisztelet parancsoló és szép, mint a legtöbb fenséges állat. Ez azonban több volt állatnál .
- Míg miattad unatkoztam , megtanultam valamivel jobban használni a képességeim - folytatta komolyabban már mint eddig szokta , eltűnt az arcáról a mosoly, a komolytalanság és helyét büszkeség vette át és komolyság.- Megegyeztünk amíg emberként próbálsz élni azért vigyázok rád, nehogy valami belecsússzon a levesbe aminek nem kéne. Szóval ha bármi a közelben van a farkas eltűnik innen, oda ahol én vagyok ,és tudom  "jönni kell, baj van" .
Csillogó szemekkel , hatalmas megnyugvással , és lehervaszthatatlan vigyorra visszafordultam a jelenéstől a barátom felé. - Azért megkérhetlek , neki is küldesz egy farkast, ha megoldható? - kezdtem bele a mondandómba.
- Megtettem már ,mielőtt nekiállsz nyavalyogni - húzta el a száját ,mint aki valami keserűbe harapott.
- Köszönöm. - mondtam hálásan .
- Viszont menjél! - küldött el a szokásos kedvességgel. - Szevasz máskor  .
- Viszlát, majd ha kell úgyis megjelenek melletted bármely síkon , csak remélem nem hancúrozás közben! - Vetettem oda gyorsan , és eltűntem mielőtt rám ugorhatott volna, és megkapom az ígérgetett veréseket, és felkoncolásokat ...


Nos egy időre ennyi voltam . Pár kép még ,hogy jóvilág legyen




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése