2011. december 4., vasárnap

a kíváncsiság hamar megöli a macskát ,de mi a helyzet a kutyával? :D

most lesz  szülinapom nemsokára :D kíváncsi vagyok valami is teljesül e abból amit szeretnék :D
na viszont valami érdekeset is kéne írni vagy valami értelmes képet feltenni !
Ehhez a képhez (felső) csak annyit fűznék hozzá, hogy leginkább engem és a barátaimat jellemzi ! :D
Én vagyok az aki  többieken támaszkodik . Aki tátott szájjal áll az a Törteli , mindig  csinálunk valami ökörséget :D, aztán aki a fejét lehajtja , Safi a másik ökörborjú :D ,kicsit maga alatt van de imádom :D .
aztán aki szérül a fekete , 1 másik (lány ) barátom aki most nem lehet velem ,sajnos.
Ám mindent összevetve örülök nekik! 

Végül a párom az angyal aki bármilyen körülmények közt egy angyal! :) Sok hülyeségem ellenére szeret és viszontszeretem én is ! :) 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése