2013. március 14., csütörtök

sorolás

összességében nem vagyok normális. Bár ezt minden ismerősöm tudja, ki ezért , ki azért tart elmeháborodottnak . Jól esik ne értse félre senki, sok problémám van ,de a toppot ez vezeti : MIT VEGYEK A BARÁTNŐMNEK AJÁNDÉKBA ?!
természetesen mindig ez a problémám ha bármilyen alkalom közeledik :D
A reggelem , igen jól indult eltörve találtam a kedvenc sárkányos kis szobrocskám -.-" :'D
Szokás szerint nem bírom az új osztályom.
na ezeknek kéne a kis gondoknak lennie, de mindegy :)
a napi topp párbeszédem
én : Bocsi én bunkó vagyok !
y: erre nem kéne büszkének lenned!
én : már miért nem?
nos a lényeg hogy inkább vagyok bunkó ,de nem játszom meg magam ,hogy szembe kedves vagyok és háta mögött kibeszélem a másikat , szeretek őszinte lenni bántóan, mert akkor tudom hogy vissza is kapom ,és nem mástól hanem attól aki mondta :)

akkor tegyünk fel valami szép képet, vagy esetleg kicsit többet mint egyet ;)

hát őszintén ha létezne ez a táj, egy napot szeretnék itt eltölteni ....



Kirito, róla nem is mondok semmit ,mekkora epic  karakter :)



sárkánybébi :3 aranyos.


Goblin-goblin :DDD


aranyos teknős :)



öreg troll nem vén troll :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése