2012. december 24., hétfő

bárcsak....

Bárcsak lenne bármi karácsonyi érzésem .
Régóta érzem de most már biztos vagyok benne, nem itt kéne karácsonyoznom. Volt egy bulim ( a szülinapom tartottam meg ,késve) , akkor ott úgy éreztem nekem karácsony van, bármily hülyén is hangzik.
A párommal akarom ,egyedül akkor volt karácsonyi érzésem ,mikor neki írtam 1 kis levelet az ajándéka mellé :) (igen Klau spoilerezek megint ajándék tekintetben XD) .
No viszont a bulimról, a legjobb dolog talán ami  csoportos volt és eben az évben történt velem *.* , oké kicsit túlzásba vittem a piálást ,de többet nem fogom  :D , iszonyat jól éreztem magam, és hát sok mindent megbeszéltem a barátaimmal amik a múltban tisztázatlanok maradtak,  a párom szokás szerint csinált magának helyet aludni :DDDD ritka jól csinálod édesem tényleg :) :D , a legjobb barátom hozta a formáját megszívatott mindenkit az éjjel úgy csinálok mint aki alszik dologgal , Heni te hát na Heni vagy innen aki  ismer tudja mi is van :D , Ádi - kicsiork  lerotyiztak minket ,és hoztad az orkulatot :D , Adri- hát ömm hallgatás a legbölcsebb dolog a röhögés mellett amit ránk reagálva tehetsz :D
örülök hogy ilyen barátaim vannak, aki eljött mind igaz barátom :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése