2012. augusztus 6., hétfő

néha ...

Néha elgondolkodom mi mit is jelent számomra, vagy éppen ki....
Vegyük példának okáért a kiskutyás szobrom, "WELCOME" felirattal a szájában. Mikor megkaptam 1 számomra kedves kis mondatot is kaptam mellé " Te jutsz eszembe róla, te is mindig ilyen szemekkel nézel rám  (:$) " , igazából nagyon szeretem ,mert aranyos és sokat jelent számomra ,mégis csak fontos személytől kaptam (ugye Klau ? :) ) .
És még ott van a gyűrő a kezemen , a példákat folytatva. Igazából Apámé volt (ne értse félre senki ép és egészséges , csak nemek adta). Nem azért hordom ,mert apámé  volt , hanem mert anyám gyűrűje (ennek a párja) a párom viseli.
Aztán ott van a kép amit az osztálytársamtól kaptam ( Szandi, igen te ,ha olvasod :D ) . 4 év emlékére amit együtt húztunk le. mennyi szép emlék ,s az első év utálkozásai is szépek , mert az is hozzá tartozik .
Meg még a gázálarcom, amit 2 barátommal találtunk egy szeméttelepen. Igazából  három volt így mindannyiunknak jutott egy-egy darab. De szép nyár volt az ...

Folytathatnám a sorolást de a lényeg ugyan az marad számomra. A fontos tárgyak , lehet szemét másnak , vagy  kis dísztárgy , akkor is nagy értékkel bírhat az ember számára, ha adott személyre emlékezteti!

2 megjegyzés:

Klauka írta...

De hát ha egyszer tényleg így van? :"D
Örülök, hogy találat volt az a kutyus :)
Szeretlek! <3

Szandrine írta...

Jajj de édes vagy. 4évet szépen lehúztuk :) ♥

Megjegyzés küldése