2012. május 27., vasárnap

este :)

Most így este ,a kakaómat iszogatva kicsit gondolkodtam... ( nyugalom  semmi komolym fontos dolgokra nem vagyok képes gondolni :D )
Vannak dolgok amiket szeretek .... a barátnőm , a barátaim, a kakaóm X) , a rajzolás... stb..
Vannak dolgok amiket nem szeretek , például egyetemista sem vagyok de a vizsgaidőszakot kapásból rühellem :D

na magamat félretéve, elmélkedés...
Magam részéről egy nagy bunkó vagyok ,de szeretek az lenni aki és ehhez hozzá tartozik a kikapcsolódásom is :)
Rajzolok (ahelyett ,hogy tanulnék ) úgy napi szinten most jól esik , leköt megnyugtat , örömet okoz nekem és másoknak is.
Vannak más emberek nekem a rajzolás, másnak a zenélés , a festés, az olvasás ,írás, túrázás, és így tovább... A lényegre térve , az internet mellett  kell valami mindenki számára ami leköti , kis kikapcsolódás . Enélkül nem is érezném magam olyan jól ,és senki más sem...

( rajzokat majd töltök fel)

Szép kis rajz ... én tudnék ilyet

      MIIII ?! Ilyen jó lett az érettségim XD

                        Azt mondom let's go!!! :D

                                        VÁÁÁÁÁÁ!! 

                                   Erdei tájacska :)...

   Bár valóságos lenne és kijárhatnék...  :)


és megittam a kakaóm :) ...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése