2011. június 21., kedd

Oo tákk.... kalács, vagy inkább sajtoskifli?

Hkmmmm.. na mivel le vagyok tiltva, nem vagy hajlandó a kapcsolatok megnyitására , folytatnám a blogon  való kommunikációt.


1. ne találd ki még mindig mit akarok és mit nem! Ezt mellőzzük . A gondolataim csak 1 valaki előtt tiszták, az a személy pedig az akit nem akarsz bevonni ebbe. Én meghallgatnálak ,de te zártad le az elérhetőséget, és én vettem a lapot.Kérlek hadd gondoljak azt amit akarok.
2. Nem kell elviselni ,még csak megtűrni sem. A változásom meg nekem jól esik sokkal kevésbé érzem magam „ketrecben” . Nem sok barátom van ,elismerem. De érdekes ,hogy rajtad kívül senki nem szólt még érte, hogy milyen vagyok. Nekem fontos minden kötelékem ,és próbálok is tenni értük. Ez rád is áll ,de sajnálom ha nem megy csettintésre a változás. Viszont mindent megteszek érte.
Az álarcokról ne beszéljünk én nyíltan megmondom mit gondolok .
3 . köszi h nem mondasz semmi sértőt ,én sem teszem (remélem . Legalábbis szándékomban nem áll semmi ilyesmi.) .Amúgy 4 ember aki fontos nekem és elvesztettem (, vagy mégsem vesztek el annyira?! Megszállta őket is az ihlet és keresnek ,így újra megnyíltak a remény kapui számomra .)
4. Nem vagyok bunkó és kaffogó ,és egyéb ilyen  Veled meg aztán végképp nem ,mert tisztellek. A gyerekest meg nem tagadom , mert igen az vagyok . Ennyi nekem is megjár , elnézést ,hogy ilyenkor kiélem azt amire eddig sosem volt lehetőségem. Szabadnak leni , és szórakozni!
5. nem áll szándékomban panaszkodni de szeretem szépen elvarrni a szálakat, nem szeretném lezárni ezt a barátságot ,főleg nem így!

6.  a leszarom nagymenőt meg kezded átvenni, mert ha nem érdekelne abszolút a dolog nem írtad volna ki a blogra.De örülök neki h kicsit kinyitottad a kapukat.
7. amúgy  már vártam mikor írsz, mert te zárkóztál el ,így nincs alapom amivel megnyissam a kapcsolatot feléd. (számítottam rá ,hogy a hívásaim sem vennéd fel így nem erőltettem magam.)

Köszi szépen , majd gondolom valami lesz, én szeretnék még barátkozni, a bizonyíték rá  a válasz a blogos kiírásodra .És remélem jól telik a szüneted, minden valóra válik amit szeretnél. Csáááááóó.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése