2011. február 27., vasárnap

Az Életem

Mostanában gyökeres változáson mentem át, olyan dolgokat akarok amiket pár hónappal ezelőtt el sem tudtam volna képzelni!Rájöttem kik is az igazi barátaim , mi a célom az életemmel! És ezt a Barátaimnak és a Páromnak köszönhetem! Újabban sok jó dolog történt velem  ,persze rosszak is... de azért összességében boldog vagyok!
Viszont mindjárt március ... a barátnőm szülinapja! Nem tudom minek örülne ,mert olyan a személyisége ,mint nekem , megelégszik azzal amije van és nem vágyik semmire! Már eldöntöttem mit is kap , de nem vagyok benne biztos ,hogy örülni is fog neki! Barátaimmal most minden rendben , segítek nekik ahol csak tudok ! igyekszem  a saját és az ő életüket is boldoggá tenni ! Akár milyen furcsa is de boldog vagyok ha a körülöttem lévők is boldogak .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése